ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πού μπορώ να προγραμματίσω ραντεβού χορήγησης ειδικής βεβαίωσης νόμιμης διαμονής;
Για ραντεβού επικοινωνήστε μαζί μας, αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας στο rdv-pallini@attica.gr
Πού μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήσεις και πληροφορίες;
Για ερωτήσεις και πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας, αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας στο dam_anat_info@attica.gr
Πώς αποστέλλονται αιτήσεις μετάκλησης, αιτήσεις θεώρησης εισόδου, αιτήσεις θεραπείας, μεταβολής στοιχείων, παράτασης οικειοθελούς αναχώρησης, παραίτησης, βεβαίωσης νόμιμης διαμονής;
Αποστέλλονται με συστημένη αλληλογραφία (ΕΛΤΑ ή κούριερ)
Επικοινωνία Δημοσίων Υπηρεσιών (Προξενικές, Συνοριακές, Δικαστικές, Αστυνομικές κ.α. Αρχές)
Επικοινωνία στο dam_anat@attica.gr
Πώς γίνεται η επίδοση ληγμένων αποφάσεων και οι αλλαγές Μπλε Βεβαίωσης; Χρειάζεται ραντεβού;
Η επίδοση ΛΗΓΜΕΝΩΝ αποφάσεων και οι αλλαγές ΜΠΛΕ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ γίνονται χωρίς προγραμματισμένο ραντεβού ΔΕΥΤΕΡΑ ως ΠΕΜΠΤΗ 9:30-13:30