Δ/νση Αλλοδαπών & Μετανάστευσης Νότιου Τομέα, Πειραιώς & Νήσων
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πώς μπορώ να παραλάβω ληγμένη απόφαση;
Από 03/11/2025 μπορείτε να παραλαμβάνετε τις άδειες διαμονής που εκδόθηκαν ληγμένες (ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ) χωρίς ραντεβού, από Δευτέρα έως Πέμπτη κατά τις ώρες 09:00 με 13:00.
Σημειώνεται ότι ο μέγιστος αριθμός αποφάσεων άδειας διαμονής που μπορούν να παραλάβουν οι εξουσιοδοτημένοι δικηγόροι είναι αποκλειστικά έως πέντε (5) ημερησίως.
Πού μπορώ να προγραμματίσω ραντεβού χορήγησης ειδικής βεβαίωσης νόμιμης διαμονής;
Για ραντεβού επικοινωνήστε μαζί μας, αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας στο tm-elegxou-pireas@attica.gr
Πώς αποστέλλονται αιτήσεις θεραπείας, παράτασης οικειοθελούς αναχώρησης, παραίτησης, βεβαίωσης νόμιμης διαμονής, βεβαίωση περ. 7Α της παρ.Β του άρθρου20 Ν. 4251/2014;
Αποστέλλονται με συστημένη αλληλογραφία (ξεχωριστός φάκελος ανά άτομο)
Πώς αποστέλλονται αιτήσεις μετάκλησης, αιτήσεις θεώρησης εισόδου, μεταβολής στοιχείων και συμμόρφωση σε δικαστική απόφαση;
Αποστέλλονται με συστημένη αλληλογραφία (ΕΛΤΑ ή κούριερ) προς το ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ
Βιομετρικά Επενδυτών, ενημέρωση για αδυναμία προσέλευσης για λήψη βιομετρικών
Επικοινωνία με grammateia-dampirea@attica.gr
Έκτακτες/επείγουσες επιδόσεις αδειών, αποστολές συστημένων, ζητήματα λήψης βιομετρικών, λήψη αντιγράφων αποφάσεων ή φακέλων
Επικοινωνία με grammateia-dampirea@attica.gr
Ερωτήσεις, Πληροφορίες & Επικοινωνία Δημοσίων Υπηρεσιών (Προξενικές, Συνοριακές, Δικαστικές, Αστυνομικές κ.α. Αρχές)
Επικοινωνία στο dam_dattip@attica.gr