Δ/νση Αλλοδαπών & Μετανάστευσης Νότιου Τομέα, Πειραιώς & Νήσων

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς μπορώ να παραλάβω ληγμένη απόφαση;

Από 03/11/2025 μπορείτε να παραλαμβάνετε τις άδειες διαμονής που εκδόθηκαν ληγμένες (ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ) χωρίς ραντεβού, από Δευτέρα έως Πέμπτη κατά τις ώρες 09:00 με 13:00.

Σημειώνεται ότι ο μέγιστος αριθμός αποφάσεων άδειας διαμονής που μπορούν να παραλάβουν οι εξουσιοδοτημένοι δικηγόροι είναι αποκλειστικά έως πέντε (5) ημερησίως.

Πού μπορώ να προγραμματίσω ραντεβού χορήγησης ειδικής βεβαίωσης νόμιμης διαμονής;

Για ραντεβού επικοινωνήστε μαζί μας, αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας στο tm-elegxou-pireas@attica.gr

Πώς αποστέλλονται αιτήσεις θεραπείας, παράτασης οικειοθελούς αναχώρησης, παραίτησης, βεβαίωσης νόμιμης διαμονής, βεβαίωση περ. 7Α της παρ.Β του άρθρου20 Ν. 4251/2014;

Αποστέλλονται με συστημένη αλληλογραφία  (ξεχωριστός φάκελος ανά άτομο)

Πώς αποστέλλονται αιτήσεις μετάκλησης, αιτήσεις θεώρησης εισόδου, μεταβολής στοιχείων και  συμμόρφωση σε δικαστική απόφαση;

Αποστέλλονται με συστημένη αλληλογραφία (ΕΛΤΑ ή κούριερ) προς το ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ

Βιομετρικά Επενδυτών, ενημέρωση για αδυναμία προσέλευσης για λήψη βιομετρικών

Επικοινωνία με grammateia-dampirea@attica.gr

Έκτακτες/επείγουσες επιδόσεις αδειών, αποστολές συστημένων, ζητήματα λήψης βιομετρικών, λήψη αντιγράφων αποφάσεων ή φακέλων

Επικοινωνία με grammateia-dampirea@attica.gr

Ερωτήσεις, Πληροφορίες & Επικοινωνία Δημοσίων Υπηρεσιών (Προξενικές, Συνοριακές, Δικαστικές, Αστυνομικές κ.α. Αρχές)

Επικοινωνία στο dam_dattip@attica.gr

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com