21.03.2025 - Παραλαβή – παράδοση ηλεκτρονικών υπολογιστών tablets δωρεάς της ΠΕΔΜΕΔΕ ECO προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής 12.03.2025 - Εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής 04.02.2025 - Ανακοίνωση ΔΑΜ Νότιου Τομέα, Πειραιά & Νήσων περί ηλεκτρονικής υποβολής αιτημάτων εργοδοτών στο πλαίσιο των διατάξεων του ν. 5038/2023 – Ολοκλήρωση διαθέσιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών & εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 26 και 27 του ν. 5038/2023 27.01.2025 - Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (1ΣΑΔ/2024) για την επιλογή επτά (7) Συντονιστών στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της χώρας 22.01.2025 - Διακήρυξη Δεύτερου Πρόχειρου Πλειοδοτικού Διαγωνισμού, για την εκποίηση και απομάκρυνση των αυθαίρετων εγκαταστάσεων ιχθυοκαλλιέργειας της εταιρείας ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ ΜΕΠΕ, στη θέση «Στενό Μεθάνων» Δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων, ΠΕ Νήσων Περιφέρειας Αττικής 21.01.2025 - Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κάλυψη των θέσεων των συμβούλων ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού στα Υπουργεία, στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και στις Υγειονομικές Περιφέρειες
13 Μαρτίου 2020
Ανακοίνωση ΔΑΜ Κεντρικού Τομέα και Δυτικής Αττικής γύρω από την αναστολή υπηρεσίας υποδοχής και εξυπηρέτησης κοινού

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΥ

Κατόπιν σχετικού εγγράφου του Υπουργείου Μεταναστευτικής και Ασύλου (Α.Π. 12540/11-03-2020) οι Υπηρεσίες Αλλοδαπών και Μετανάστευσης θα μείνουν κλειστές για το κοινό από την 12/3/2020 έως και την 10/4/2020.

Με νέα ανακοίνωση που θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής θα ενημερωθείτε για τον τρόπο διευθέτησης των ραντεβού κατάθεσης αιτήσεων για άδεια διαμονής που ήσαν προγραμματισμένα για το ανωτέρω χρονικό διάστημα. Η ανάρτηση θα γίνει την τελευταία εβδομάδα πρίν την επαναλειτουργία της Υπηρεσίας για το κοινό, δηλαδή από την 6/4/2020, έως την 10/4/2020.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ – ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ

Όπως γνωρίζετε η Υπηρεσία μας έκλεινε ραντεβού για την κατάθεση συμπληρωματικών εγγράφων, επανεκδόσεων και παραιτήσεων εξ αιτίας λήψης ιθαγένειας με αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.

Πλέον τα συμπληρωματικά έγγραφα θα αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω ταχυδρομείου με συστημένη επιστολή (για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας μας δεν θα γίνονται δεκτά συμπληρωματικά μέσω εταιρειών ταχυμεταφοράς [ Courier]). Η ταχυδρομική διεύθυνση της Υπηρεσίας μας είναι: Σαλαμινίας 2 και Πέτρου Ράλλη, τ.κ. 118 55.

Ομοίως και οι αιτήσεις παραίτησης για λόγους λήψης ιθαγένειας. Οι αιτήσεις παραίτησης θα αποστέλλονται ταχυδρομικά ενώ για την παραλαβή της Απόφασης μερικής ανάκλησης της άδειας διαμονής, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να προσέλθει στην Υπηρεσία μας, όταν αυτή λειτουργήσει εκ νέου για το κοινό, για την παραλαβή της προσκομίζοντας επίσης την αυτοτελή κάρτα στης οποίας είναι κάτοχος.

Κατόπιν των ανωτέρω, και δεδομένης της αποστολής των συμπληρωματικών εγγράφων μέσω ταχυδρομείου, τα ραντεβού για συμπληρωματικά και παραιτήσεις που έχουν ήδη δοθεί ακυρώνονται.

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ

Όσον αφορά τα ραντεβού αιτημάτων επανέκδοσης η Υπηρεσία μας θα προβεί σε νέα ανακοίνωση την εβδομάδα 6/4/2020 έως 10/4/2020.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com